[-]
آخرین ارسالی ها
شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه خودرو : بازار خودروی ایران را آسان ترک نمی کنیم
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:12 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
تامین‌کنندگان بازار و خدمات پس‌ازفروش بیشتر از نمایشگاه استقبال کردند
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:10 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
تولیدکننده واقعی سرمایه خرید مواد اولیه از بورس کالا را ندارد
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:7 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
پتروشیمی‌ها قیمت مواد اولیه خود را 2 تا 3 برابر افزایش داده‌اند
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:23 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
70درصد کاتالیست مورد نیاز در کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌َشود
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:14 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
تبعات توقف تولید قطعه‌سازان دامن‌گیر کل صنعت خودرو می‌شود
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:18 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
آغاز فعالیت رسمی دوبیس در عرصه تولید
شروع کننده:mmostafa.aahmadi آخرین پست توسط:mmostafa.aahmadi پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:18 زمان:۲۲-۸-۱۳۹۷
امداد خودرو تهران
شروع کننده:amirbarmaj0@gmail.com آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:19 زمان:۲۴-۸-۱۳۹۷
نکاتی که قبل از ساختن لینک های داخلی حتما باید بدانید
شروع کننده:nooshin88 آخرین پست توسط:amirbarmaj0@gmail.com پاسخ ها:1 طراحی و برنامه نویسی نمایش ها:29 زمان:۲۲-۸-۱۳۹۷
۱۰ دلیل که باید از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید
شروع کننده:amirbarmaj0@gmail.com آخرین پست توسط:amirbarmaj0@gmail.com پاسخ ها:0 طراحی و برنامه نویسی نمایش ها:9 زمان:۲۲-۸-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات کلیدی در چاپ کاتالوگ (قسمت اول)
۱۱-۴-۱۳۹۷, ۱۱:۲۸ صبح
ارسال: #1
نکات کلیدی در چاپ کاتالوگ (قسمت اول)
     [تصویر:  a42a2aa6c7440291c38ba9adc5892a56_L.jpg]
نقل قول: با توجه به پیشرفت تکنولوزی، فراگیر شدن اینترنت در کشور و همچنین افزایش تعداد وب سایت های فروشگاهی شاید به این فکر کنید که چاپ کاتالوگ روش مناسبی برای تبلیغات شما نباشد یا تاثیر آن مثل قبل نباشد! اما در پاسخ به این موضوع باید گفت: چاپ کاتالوگ هنوز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در صنایع مختلف هست. چراکه حتی شرکت های طراحی سایت هم برای تبلیغات خود از این روش استفاده می نمایند. با توجه به این موضوع می توان گفت علاوه بر اینکه جایگاه کاتالوگ در حوزه تبلیغات کاهش پیدا نکرده است، بلکه هنوز مخاطبان، کاتالوگی که قابل لمس باشد را با ارزش تر از روش های تبلیغاتی دیگر می دانند و ترجیح می دهند از طریق کاتالوگ های موجود به بررسی و جستجو نیاز های خود بپردازند.
در همین راستا با چاپخانه نقش هنر همراه باشید تا با نکات کلیدی در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ آشنا شوید.
طراحی کاتالوگ در نهایت سادگی و زیبایی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان دارد پس تا آنجایی که می توانید سعی کنید تعداد فونت های مورد استفاده را به حداقل برسانید و از فونت های خوانا و زیبا (ترجیحا غیر فانتزی) استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از حروف درشت (Bold)، مورب (Italic) و زیر خط دار (Underline) می تواند باعث هرج و مرج در طراحی شود. قطعا این موضوع می تواند باعث شود مخاطبان از خواندن مطالب کاتالوگ شما صرف نظر کنند. به همین سادگی!

خوانایی مطالب در کاتالوگ های کوچک، کمی دشوار است چراکه برای گنجاندن اطلاعات در آنها باید از فونتی با سایز کوچک تر استفاده کرد. از آنجایی هم که چاپ کاتالوگ در اندازه های بزرگتر نیز هزینه ی بیشتری در پیش دارد، پیشنهاد می شود که کاتالوگ خود را در سایزی مناسب طراحی و چاپ کنید تا علاوه بر کاهش هزینه های خود، بتوانید تمام اطلاعات خود را در آن درج کنید. بدون آنکه نیاز داشته باشید از فونت های کوچک تر استفاده نمایید! وجود فونت های رنگی متناسب با نوع طراحی و نوع کسب و کار و به شرط خوانایی به میزان لازم نیز می تواند تا حد زیادی تاثیر گذار باشد.

وجود تصاویر متناسب با محصول یا خدمات شما در کاتالوگ یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موضوعاتی هست که می تواند به جذب مخاطبان کمک کند. استفاده از تصاویر مربوط به محصولات یا خدمات به صورت درست و متنوع علاوه بر جذب مخاطب باعث درک بیشتر مخاطبان از محصول می شود. نکته ای مهم که باید به آن توجه داشت، استفاده از عکس های حرفه ای و با کیفیت از محصولات و خدمات است. در نظر داشته باشید این عکس ها هستند که مخاطب را جذب می کنند و باعث می شوند حس کنجکاوی در آنها به وجود آید پس اگر قصد دارید از عکس های غیر حرفه ای استفاده کنید، این را بدانید که مخاطبان خود را از دست می دهید! یادتان باشد مشاهده عکس ها بسیار راحت تر از مطالعه متون هستند، پس سعی کنید از عکس های خاص و زیبا استفاده نمایید تا مخاطبان را مجذوب محصولات خود نمایید.

محل قرارگیری تصاویر و متون بسایر مهم و حائز اهمیت است. طبق تحقیقاتی که در سال های متوالی بر روی مخاطبان روزنامه ها یا کاتالوگ انجام شده است، نشان می دهد که بیشتر مخاطبان برای اولین بار گوشه سمت راست بالای کاتالوگ ها را نظاره می کنند، این نکته مهم می تواند به روش های مختلفی ما را در طراحی یک کاتالوگ خوب و کاربردی یاری دهد. چراکه می توان محصولات پرفروش و یا امکانات کلیدی و جشنواره هایی خاص را در آن مکان جای داد و نظر مخاطب را به آن سمت جلب کرد.

همه ی ما وقتی قصد جستجوی یک محصول را پیدا می کنیم، قطعا سوالاتی در ذهن خود راجع به آن محصول داریم. حال فرض کنید که قسمتی از کاتالوگ را به این بخش اختصاص دهیم! بخشی که به سولات متداول کاربران پاسخ دهد. این گونه کاربران ما به راحتی درک مناسبی از محصولات یا خدمات پیدا می کنند. یکی از سوالات مهم برای کاربران قیمت خدمات و محصولات شما می باشد. در این مورد تعابیر مختلفی وجود دارد و برخی مخالف وجود قیمت محصولات در کاتالوگ هستند، اما تعداد زیادی از کاربران علاقه دارند از قیمت محصول با خبر باشند چراکه هر فردی با توجه به بودجه خود تصمیم گیری خواهد کرد. البته باید در نظر داشت که این موضوع به نوع کسب و کار نیز بستگی دارد. بهترین روش برای چاپ یک کاتالوگ کاربردی این است که خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و نیازهای آنها را بررسی کنیم. نکات ذکر شده برای تمام اصناف با هر مقایسی قابل صدق است پس فرقی نمی کند که شما صاحب یک رستوران کوچک باشید یا تولید کننده محصولات صنعتی بزرگ.


 

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif