[-]
آخرین ارسالی ها
بهترین شرایط برای عمل جراحی بینی
شروع کننده:sinaarya آخرین پست توسط:sinaarya پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:13 زمان:امروز
چرا خودرو اجاره می‌کنیم؟
شروع کننده:aarad آخرین پست توسط:aarad پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:6 زمان:امروز
بازی اتاق فرار
شروع کننده:mahsa733 آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:0 ورزشی نمایش ها:9 زمان:امروز
تکنیک های کاربردی برای جذب کاربرانتان
شروع کننده:elmas آخرین پست توسط:elmas پاسخ ها:0 طراحی و برنامه نویسی نمایش ها:9 زمان:امروز
دوچرخه ثابت
شروع کننده:adelea آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:3 ورزشی نمایش ها:1520 زمان:امروز
وی پروتئین ایزوله ویثر | wisser nutrition
شروع کننده:mmostafa.aahmadi آخرین پست توسط:mmostafa.aahmadi پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:40 زمان:۱-۳-۱۳۹۸
دوربین مداربسته
شروع کننده:mahsa733 آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:0 علمی نمایش ها:22 زمان:۱-۳-۱۳۹۸
سقف وافل چیست
شروع کننده:mahsa733 آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:2 علمی نمایش ها:225 زمان:۱-۳-۱۳۹۸
بلبرینگ | رولبرینگ
شروع کننده:nik952148 آخرین پست توسط:nik952148 پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:21 زمان:۱-۳-۱۳۹۸
نوار نقاله | تسمه نقاله
شروع کننده:nik952148 آخرین پست توسط:nik952148 پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:22 زمان:۱-۳-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جذب مخاطب توسط پیامک تبلیغاتی
۱۱-۱۰-۱۳۹۷, ۰۲:۲۵ عصر
ارسال: #1
جذب مخاطب توسط پیامک تبلیغاتی
ارسال پیامک انبوه فقط متعلق به کسب وکارهای بزرگ نیست- هرکسب و کاری حتی استارتاپ های اقتصادی مبتنی بر تقاضا و خدمات نرم افزاری نیز می تواند از آن استفاده نماید. چرا؟ به این دلیل که این امر ابزار بسیار موثر ارتباطی با مشتریان فعلی موجود وبالقوه آینده می باشد. نرخ کلیک پیامک های بازاریابی پیامکی حدود 35 % است. یعنی ده برابر بیشتر از کلیک های مربوط به بازاریابی ایمیلی.
اگر شرکت ها در استراتژی پیام رسانی به مشتری خود از ارسال پیامک نیز استفاده نمایند، این نرخ می‌تواند بالاترهم برود.
برای برخورداری از شیوه مناسب بازاریابی پیامکی در مقابل بازاریابی ایمیلی باید سه عنصر کلیدی را با هم تلفیق کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم:
  • ارتباط
  • زمانبندی
  • اقدام به عمل(CTA)
اما از آنجایی که مفاهیم فوق با تشابه بسیار در بازاریابی با email نیز بکار گرفته می شود ، لازم است تفاوت های کلیدی که این دو مقوله دارند را با مثال هایی برایتان روشن کنبم تا بتوانید به حداکثر بازدهی دست یابید در غیر این صورت شما بلاک خواهید شد.
  • [size=20px]آیا متن ارسالی برای خواننده ارزشمند است؟
ایمیل های اسپم دار آزاردهنده هستند. اما متن های اسپم دار غیر قابل تحمل می باشند.بسیاری از شما روزانه پیام هایی دریافت می کنید که هیچ ارتباطی با حوزه کاری شما نداشته و حتی جنبه اطلاع رسانی همگانی هم نمی تواند داشته باشد. هیچکس دوست ندارد یکدفعه از ناکجا آباد متن‌های اسپم را دریافت نماید. شما به عنوان صاحب یک شرکت باید این اصل را به خاطر بسپارید که : برای ساخت یک رابطه طولانی مدت و خوب میان شرکت و مشتری، پیغام‌ها را تا جای ممکن متناسب با علایق مشتری انتخاب نمایید.
در زمینه ارسال پیامک باید گفت از آنجا که شما از طریق یک خط مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کرده اید، تاثیر گذاری بیشتری را به دنبال دارد و دقیقا به این دلیل است که SMS می بایست برای پیغام های کاملا مرتبط، به کاربران استفاده گردد، نه تکنیک ارسال پیغام بدون هدف مشخص.
در این راستا ارسال پیامک انبوه هدفمند یکی از قابلیت های مهم هر سامانه پیامکی به شمار می رود. بنابراین شما با در اختیار داشن یک پنل اس ام اس می توانید حجم بالایی از شماره تلفن های مختلف را دراختیار داشته باشید و به تفکیک از آن ها بهره مند شوید. برای مثال تنها صنف آژانس های مسافرتی را انتخاب کنید یا ارسال پیامک را به تفکیک سن ، جنس و یا منطقه برگزینید.
 

طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۱-۱۲-۱۳۹۷, ۰۷:۴۹ عصر
ارسال: #2
RE: جذب مخاطب توسط پیامک تبلیغاتی
 
 
Persian Carpets
Persian Cats
Persian Saffron
Persian Caviar
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif