[-]
آخرین ارسالی ها
مکمل ورزشی چیست؟
شروع کننده:farshid آخرین پست توسط:farshid پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:31 زمان:دیروز
تاثیرات نظافت و پاکیزه بودن بر روی انسان
شروع کننده:farshid آخرین پست توسط:farshid پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:24 زمان:دیروز
ریمل ضدحساسیت اسنس صورتی اصل
شروع کننده:choobiner آخرین پست توسط:choobiner پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:18 زمان:دیروز
کاربردهای متنوع ژئوتکستایل ها چیست
شروع کننده:farshid آخرین پست توسط:farshid پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:25 زمان:دیروز
انواع ژئوگرید و کاربردهای آن در صنعت
شروع کننده:farshid آخرین پست توسط:farshid پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:19 زمان:دیروز
قواعد جدید برای پیمایش در طراحی وب سایت
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 اخبار ايران و جهان نمایش ها:20 زمان:دیروز
30 مجموعه آیکون رایگان برای طراحان وب
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 انجمن دانشگاه نمایش ها:16 زمان:دیروز
10 روش برای بدست آوردن درآمد از طریق اینترنت
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 کامپیوتر نمایش ها:18 زمان:دیروز
double cylinder parking lift manufacturers
شروع کننده:qieb111 آخرین پست توسط:qieb111 پاسخ ها:0 صندلی داغ نمایش ها:22 زمان:۳-۴-۱۳۹۸
چگونگی بهبود میزان جست وجو وب سایت شما
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 شبکه و اینترنت نمایش ها:40 زمان:۳۱-۳-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روند جدید طراحی خبرنامه جالب
۵-۳-۱۳۹۸, ۰۲:۰۶ صبح
ارسال: #1
روند جدید طراحی خبرنامه جالب
 
MAGBOT +
[تصویر:  %D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB...%D8%A8.jpg]
   خبرنامه برای مدت طولانی  یکی از جنبه ضروری بازاریابی است. در حالیکه در سالهای اولیه طراحی، پایه ای و غیر ضروری بود، اکنون شاهد نمونه های فوق العاده ای از شرکت ها هستیم ؛ در این مقاله، ما به بررسی آخرین روند طراحی خبرنامه و نمایش برخی از موثر ترین نمونه ها خواهیم پرداخت.  جلب توجه باعکسهمانطور که صندوق های دریافتی کاربران شلوغ تر از همیشه هستند، شرکت ها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه را جلب کنند، زیرا ایمیل ها از طریق یک فلاشینگ جابجا می شوند و از بین می روند. یکی از راه های این کار این است که از طریق تصاویر روشن و رنگی که در حین انتقال پیام  برجسته باشد، تا توجه کاربر را جذب کند. 
کلاس[تصویر:  0.jpg]محتوای کم
 محتوای ایمیل کم باشد تا اطمینان حاصل شود که توجه کاربران  با بخش های محتوای بیش از حد طولانی و متن زیاد از بین نرود. محتوا به دقت و دقیق بهینه می شود، این موضوع به کاربر امکان می دهد اطلاعات لازم را فقط چند ثانیه به دست بیاورد.  
[تصویر:  1.jpg]خلاقیت
Brutalism نیز راه خود را برای طراحی خبرنامه پیدا کرده است.  از نشانگرهای طولانی، تحریف شده، رنگ های روشن، تصاویر کلاژ و تایپوگرافی  عنوان اصلی استفاده می شود.  
[تصویر:  2.jpg]تمرکز بر تایپوگرافی
تایپوگرافی یک فرصت عالی برای انتقال یک نام تجاری در یک خبرنامه الکترونیکی است. مثال زیر از عناصر تایپوگرافی استفاده می کند، از جمله اطلاعات مهم مانند محل و تاریخ، و نوع پرداخت برای ثبت نام. 
[تصویر:  3.jpg] 
مقالات مرتبط
[تصویر:  %DA%86%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB...%D8%AF.jpg][تصویر:  50-Line-Art-Logo-Design-Ideas-&-amp%...%D8%A7.jpg][تصویر:  %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B7%D8...%D8%AF.jpg]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif